22. huhtikuuta 2013

Kaupungin kokeminen yli viisikymmentä vuotta sitten

Olen joissain aiemmassa blogikirjoituksissani maininnut tutkimistani naisista. Gradun deadline on ensi viikon maanantaina. (Ja kyllä tämä on se deadline, josta aion myös pitää kiinni, koska en enää halua antaa töiden viedä mennessään, kuten niin monen deadlinen kohdalla on käynyt.)

Se Lontoo, joka minulle on välittynyt naisteni muistoista on tuonut minulle John Urryn romanttiseksi turistin katseeksi kuvaaman olotilan. Ehkä minä pääsen joskus vielä Lontooseen. Ehkä se kuitenkin on hyvin erilainen kuin näiden otsikoiden kaupunki.



Ja ehkä kuitenkin niin samanlainen jaettujen kokemusten kaupunki, jossa minä olen heidän jatkumoaan, aivan kuin he olivat Hapulin tutkimien naisten jatkumoa.

2 kommenttia:

  1. 5.2.:sta puuttuu toka piste!
    t. Arvaa kuka

    VastaaPoista
  2. Kiitos.
    Täytyy kyllä sanoa, että on vaikea arvata, kun on monta ehdokasta. Mutta jos suuntaan katseeni Keski-Suomeen niin olen ehkä oikeilla jäljillä. :)

    VastaaPoista